• بازدید:
  • دسته بندی: <-PostCategory->

بهارمـن:متاسفانه فضای نت به فضای خطرناکی تبدیل شده و علی رغم فیلترشدن سایت ها و وبلاگ های غیراخلاقی،باز هم در اینترنت می توان سایت ها و وبلاگ هایی را یافت که از مطالب غیراخلاقی مملواست که این خود برای نوجوانان و جوانان بسیار آسیب زاست.

امروزه با وجود سایت ها و شبکه های اجتماعی غیراخلاقی سن ازدواج افزایش یافته است و این از یک طرف و از طرفی دیگر طلاق در جامعه افزایش یافته است.

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up3/54537597187956544078.jpg

متاسفانه بیشترین کاربران سایت های غیراخلاقی را جوانان تشکیل داده است و این خود باعث ضعف ایمان در جوانان شده و جوانان به سمت فساد کشیده خواهند شد.

به علت نبود اطلاعات کافی از سوی والدین،بعضا مشاهده می شود که فرزند در رایانه خود فیلترشکن داردو والدین او نسبت به این مسئله حساسیت به خرج نمی دهند،اما ما می خواهیم بگوییم که والدین در نظر داشته باشند که فیلترشکن برای افراد خصوصا نوجوانان نادرست است.

متاسفانه نوجوانان استفاده ی درست از فیلترشکن وVPNرا نمی دانند و با گذراندن وقت در پایگاه های اینترنتی غیرمجاز، خود را تلف می کنند.

خواهشمندیم که والدین عزیز در نظر داشته باشند که در برخورد با فرزندان خود کمی حوصله به خرج دهند و مطالعه داشته باشند تا فرزندانشان کمتر به ریشه های فساد نزدیک تر شود.

قرار دادن رایانه در محل دید یکی از مواردی است که باعث می شود والدین بر فرزندان خود نظارت داشته باشند و اما فقط اینکار مفید نیست چه بسا فرزندان در غیاب خانواده از اینترنت استفاده های نادرست می کنند.

والدین می توانند به فرزندان خود در فضای اینترنت سایت هایی را به فرزندان خود معرفی کنند که ایمان و معنویت را در آنها افزایش دهد ونیز آموزش دهد که در سایت های معمولی نیز ممکن است لینک های غیراخلاقی وجود داشته باشند اما با در نظرگرفتن عقاید مذهبی خود از رفتن به این لینک ها خودداری نماید

و ما از والدین و فرزندان عزیز خواستاریم در صورت دیدن عکس،مطلب،موزیک،فیلم،وبلاگ و سایت غیراخلاقی فوراً به سایتwww.Peyvandha.irرفته و شکایت خود را علیه آن یادداشت نماید در این صورت است که فضای مجازی خود را از فساد هرچند کوچک ،پاک کرده ایم.

بازنشر توسط بهار من

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دانلود + ادامه مطلب